Ingen forbindelse, hvad gør jeg?


Er der ingen internet forbindelse, skyldes det oftest en af disse 3 problematikker:

1. Lokal fejl.

  • Er din router tændt og lyser lamperne?
  • Sidder kablerne som de skal, eller er de faldet ud?
  • Er der nogen synlig skade på dit udstyr?
  • Genstart routeren. Det gør du ved at tage strømstikket ud, tjekke at ingen lamper lyser og sætte stikket tilbage ind igen. Vent 2 minutter og se om internettet er kommet tilbage.


2. Ubetalt regning.                      

  • Bliver du mødt af vores registreringsside, reg.danskkabeltv.dk, kan det skyldes en ubetalt regning.
  • Tjek din netbank eller Betalingsservice.


 3. Fejl på Dansk Kabel Tv’s netværk.

  • Dette kan forekomme når vi laver opgraderinger i foreningens udstyr eller hvis uheldet er ude.
  • Du kan med fordel tilmelde dig vores Drift SMS, inde på din selvbetjening.
  • Så får du besked når problemet er registeret eller når vi har planlagt drift i dit område.
  • Du kan se om dit område er ramt her.
Bedøm os på