Skip to main content

Genåbning/Spærring - Knowledgebase / Betaling - DKTV Kundecenter

Genåbning/Spærring

Authors list

Hvis dit abonnement er blevet lukket grundet manglende betaling

Har vi været tvunget til at afbryde dit signal i forbindelse med manglende betaling, er du nødt til at betale et gebyr, for at vi kan åbne signalet igen. Det sker nemlig ved udeblivende betaling, at dit abonnement blive spærret, så det indtil modtaget betaling ikke er muligt at benytte sine produkter. 

Vil du åbnes igen, skal du kontakte os på 69 12 12 12.

Hvorfor lukkede I for mit signal?

Det var heller ikke noget vi synes var sjovt. Men du har fået beskeder om, at vi ville lukke dit signal, fordi du ikke har betalt.

Betaling for genåbning
Der opkræves efter betaling genåbningsgebyr á 199,- kr for hhv. bredbånd og telefoni, samt op til 449,- kr for genåbning af TV.

For bredbånd og telefoni:
Hvis alt udestående er betalt foretages der automatisk snarest en genåbning af abonnementet.

For TV:
Er dit TV-signal blevet lukket, skal du kontakte vores kundeservice for yderligere information.

Helpful Unhelpful

36 of 99 people found this page helpful