Kontakt informationer

Når der bliver oprettet et nyt kundeforhold i Dansk Kabel TV, beder vi om forskellige kontaktoplysninger. Bl.a. e-mail og telefonnummer. Disse informationer gør det lettere for Dansk Kabel TV at kontakte kunden, hvis der skulle være behov for dette.

 

  • Mobil nummer
    • SMS Information: Dansk Kabel TV kan fremsende oplysninger og varslinger vedr. nedbrud og driftforstyrrelser pr. SMS.
    • Mobil nummeret benyttes også som primær eller sekundær kontakt mulighed til kunden.
  • Email
    • e-Kommunikation: Dansk Kabel TV kan ved accept fra kunden, fremsende oplysninger  vedr. kundeforhold, samt regninger og andet. Dette kræver tilmelding til e-Kommunikation.
    • Nyhedsbrev: Dansk Kabel TV kan ved accept fra kunden, fremsende nyhedsbreve omkring ændringer og nye tiltag i Dansk Kabel TV. Nyhedsbrevet sendes ca. 6 gange årligt.
  • Telefonnummer
    • Dansk Kabel TV kan registrere to telefonnumre på kundeforholdet. Disse forsøger vores kundeservice ringe på, hvis vi har spørgsmål til kunden

 

Rediger dine kontaktoplysninger på Selvbetjening

Bedøm os på