Webmail Selvbetjening

Kundeservice

Velkommen tilbage, gæst

Registrer eller login herunder.

Driftsstatus

Åbningstider

Kundeservice
Mandag - Torsdag: 09.00 - 17.00
Fredag: 09.00 - 16.00
Weekend & helligdage: Lukket
24. & 31. dec,
1. jan
Lukket
Support
Mandag - Fredag: 09.00 - 20.00
Weekend & helligdage 10.00 - 16.00
24. & 31. dec,
1. jan
Lukket

Dansk Kabel TV A/S

Vidensbase

Vores medarbejdere

Vores venlige medarbejdere er her for at hjælpe.

  • Jakob Kristensen
  • Diana Ristevska
  • Christian J.
  • Sean G.
  • Rikke D.
  • Kevin S.
  • Phillip Birch
  • Razia B.
  • Kenneth M.

TV - Bland Selv-produkter fra YouSee

Bland Selv-produkter fra YouSee

 

Dansk Kabel TV benytter YouSee som underleverandør af TV signalet. På den måde har du mulighed for, via YouSee at tilvælge "Bland Selv", samt tilvalgskanaler. "Bland Selv" betyder, at du kan vælge mellem Bland Selv Mellempakke eller en Bland Selv Fuldpakke.

De første 10 kanaler, vil altid være faste (Grundpakken), hvorefter de resterende X antal kanaler, er til at vælge imellem.

 

Dette kan du læse mere om "Bland Selv" på YouSee's hjemmeside

 

Tilmelding og Support

Tilmeldingen foregår via Dansk Kabel TV, samt YouSee. Dansk Kabel TV klargører din forbindelse, YouSee fremsender det nødvendige kort/udstyr for at kunne understøtte "Bland Selv"-produktet.

Dansk Kabel Tv ikke har support på Bland-Selv - her skal YouSee kontaktes på 70704040.

 

Krav

Du skal være opmærksom på, at det kræver en kortlæser, eller boks, til dit tv. Det kan du blandt andet bestille ved oprettelse hos YouSee, eller ved at ringe til YouSee på 70704040.

OBS.: Når du har Bland-Selv fra YouSee og laver en kanalsøgning på dit tv, er det vigtigt at du benytter netværks-ID 111 og ikke 100. Dette er fordi kortet er kodet til at læse fra 111. Bruger du 100, er det kun kun grundpakken der kommer frem.

Trustpilot
www.danskkabeltv.dk
Cookies på danskkabeltv.dk