Webmail Selvbetjening

Kundeservice

Velkommen tilbage, gæst

Registrer eller login herunder.

Driftsstatus

Åbningstider

Kundeservice
Mandag - Torsdag: 09.00 - 17.00
Fredag: 09.00 - 16.00
Weekend & helligdage: Lukket
24. & 31. dec,
1. jan
Lukket
Support
Mandag - Fredag: 09.00 - 20.00
Weekend & helligdage 10.00 - 16.00
24. & 31. dec,
1. jan
Lukket

Dansk Kabel TV A/S

Vidensbase

Vores medarbejdere

Vores venlige medarbejdere er her for at hjælpe.

  • Jakob Kristensen
  • Razia B.
  • Christian J.
  • Sean G.
  • Kevin S.
  • Rikke D.
  • Kenneth M.
  • Phillip Birch
  • Diana Ristevska

Bredbånd - Div. bokse

Hos Dansk Kabel TV kan det i nogle foreninger være nødvendigt med en multibox/modem/gateway for at komme på nettet, eller benytte sin telefoni/dørtelefoni.

 

Årsagen til brugen af boksen, varierer efter installationstype.

Hvis der kun er ét enkelt stik i lejligheden, er det nødvendigt med en multibox, hvis man skal bruge telefoni/dørtelefoni.

 

Hvis der er blevet indlagt fiber ind i bopælen, er det nødvendigt med en fiber-gateway, der omdanner signalet til alm. internetsignal (Kobber).

 

Der bruges forskellige bokse, alt efter formål. Her er der blandt andet tale om fiber-gateways, og alm. gateways. Kontakt  vores support, for at høre mere om løsningen i din forening.

 

Se vores vejledninger, for at læse mere om bokse.

Trustpilot
www.danskkabeltv.dk
Cookies på danskkabeltv.dk