Webmail Selvbetjening

Kundeservice

Velkommen tilbage, gæst

Registrer eller login herunder.

Driftsstatus

Åbningstider

Kundeservice
Mandag - Torsdag: 09.00 - 17.00
Fredag: 09.00 - 16.00
Weekend & helligdage: Lukket
24. & 31. dec,
1. jan
Lukket
Support
Mandag - Fredag: 09.00 - 20.00
Weekend & helligdage 10.00 - 16.00
24. & 31. dec,
1. jan
Lukket

Dansk Kabel TV A/S

Vidensbase

Bredbånd - Ingen forbindelse

Er der ingen forbindelse, kan dette skyldes både lokal fejl, ubetalt regning eller fejl i Dansk Kabel TV’s netværk.

 

Kontroller følgende:

  • Er den lokale installation OK?
    • Kontrollér din tilslutning til internetudgangen. Er der strøm på udstyret, og sidder kablerne korrekt?
  • Har du modtaget en driftvarsling fra Dansk Kabel TV?
    • Dansk Kabel TV udsender varsling (SMS, E-mail, Brev), ved driftarbejde samt nedbrud.
  • Har du betalt dine regninger fra Dansk Kabel TV?
    • Er din regning ikke betalt, bliver internettet automatisk lukket. Regningen sendes via brev, e-mail faktura, PBS, eller elektronisk indbetalingskort.

 

Hvis intet af ovenstående tyder på fejl, kontakt Dansk Kabel TV for nærmere fejlsøgning.

Bedøm os på Trustpilot
Trustpilot
www.danskkabeltv.dk
Cookies på danskkabeltv.dk
Content

Hurtig hjælp

Fjernsupport
Vejledninger
Test din hastighed